Klacht: krasloten

op 25 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Probeer al meerdere keren in te loggen op dirk enz. maar de site bestaat niet en valt er dus ook niets in te vullen en al helemaal niet iets te winnen.
Ik voel me gewoon belazerd!!

als ik code kan invullen en dan nog maar alleen als ik wat gewonnen heb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

1 maand geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik vind het erg vervelend dat u geen gebruik kunt maken van onze winactie. Kunt u aangeven om welke winactie het gaat en via welk filiaal u van die actie heeft vernomen? Uw reactie zie ik graag tegemoet.

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 19 december 2016 om 10:04 geantwoord

Helaas hebben wij geen reactie gekregen op onze vraag over welke winactie het gaat (wij hadden er meerdere soortgelijke lopen). Hierbij sluit ik de melding af.

////

Alle klachten die gemeld zijn door schef