Klacht: krasloten

op 25 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

1 jaar geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik vind het erg vervelend dat u geen gebruik kunt maken van onze winactie. Kunt u aangeven om welke winactie het gaat en via welk filiaal u van die actie heeft vernomen? Uw reactie zie ik graag tegemoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 19 december 2016 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas hebben wij geen reactie gekregen op onze vraag over welke winactie het gaat (wij hadden er meerdere soortgelijke lopen). Hierbij sluit ik de melding af.

////

Helaas hebben wij geen reactie gekregen op onze vraag over welke winactie het gaat (wij hadden er meerdere soortgelijke lopen). Hierbij sluit ik de melding af.

Alle klachten die gemeld zijn door schef