Klacht: Kraskaarten

op 29 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

4 maanden geleden - Beste mevrouw Capelle, Bedankt voor de moeite die u heeft genomen mij op de hoogte te brengen van uw melding. Vervelend dat u problemen ervaart met uw website. Als u mij uw wincode toestuurt, of een foto van uw kraskaart kan ik controleren of u prijs heeft of niet. Ik verneem graag van u. In afwachting van uw reactie, wens ik u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Tima Capelle