Klacht: kraskaarten

op 24 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Momenteel heb ik 11 kraskaarten van Dirk 75 jaar maar het luk mij met geen mogelijkheid om het rad te laten draaien na invulling van gegevens en wincode ?
Volgens mij werkt het niet , heb ze gehad bij Dirk supermarkt in Ridderkerk aan de Havenstraat!!

Gewenste Oplossing:

Zou graag willen weten of ik wel of niet in de prijzen ben gevallen ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 25 juli 2017 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ai, dat is vervelend meneer Oostenrijk. Heeft u al geprobeerd om uw computer uit en aan te zetten? Of heeft u de mogelijkheid het op een ander apparaat in te vullen? Als het niet lukt, kunt u mij laten weten wat uw codes zijn, dan kijk ik voor u na of u in de prijzen bent gevallen. Eventueel belt u ons daarover op. de code hebt ingevoerd en welke versie? En als u mij laat weten wat uw wincode is, kan ik voor u nakijken of u in de prijzen bent gevallen.
Met vriendelijke groet,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rinus1946