Klacht: Kraskaart geeft aan onjuiste code

op 14 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juni 2017 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat u de foutmelding krijgt dat dit een onjuiste code betreft. Bij enkele klanten komt deze foutmelding, terwijl de code toch wordt geaccepteerd. Ik heb dit voor u gecontroleerd en zie dat uw deelname met deze code inderdaad wel goed is binnengekomen (op naam van Marloes Middelkoop). Helaas is er echter geen prijs op gevallen.
Ik wens u veel succes met eventueel aankomende code's.

Alle klachten die gemeld zijn door leo.middelkoop@oasen.nl