Klacht: kraskaart dirk 75

op 20 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedenavond,

Ik heb geprobeerd mijn kraskaarten te activeren, echter wat ik ook doe, een aantal keer mijn adresgegevens ingevuld en tevens de actiecode. Het rad gaat niet draaien. De actie is nog maar voor een korte tijd, ik wilde de codes toch invullen. Ik heb er negen stuks. Wellicht kunt u helpen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag meedoen met de actie, het rad draait niet. De website werkt niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 21 juli 2017 om 18:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat dit niet wilt lukken.
Graag laat ik onze technische dienst onderzoeken hoe dit komt. Probeert u dit via de PC, een tablet of een telefoon? Welke webbrowser gebruikt u en welke versie is dit?

Als u wilt kunnen wij de code's voor u invullen, zodat u toch kans maakt. Indien u dit wenst, kunt u de code's mailen naar klantenservice@dirk.nl met in het onderwerpregel het ticketnummer SD M1707 8271

Alle klachten die gemeld zijn door imiwub@live.nl