Klacht: kraskaart dirk 75 jaar

op 25 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lot nummer vorige week ingevoerd. En daar kwam uit dat ik een prijs had gewonnen. Namelijk uitje voor 4 personen. Moest mijn gegevens in vullen, naam adres en email. Maar tot op heden niets ontvangen.Graag wil ik van u weten of dat alsnog via mijn mail komt of misschien per post
of is het gewoon een grote onzin actie

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als dit goed afgehandeld wordt. en als alles ook echt
serieus genomen wordt dan zijn mijn gegeven ook bij jullie binnen gekomen met wincode en naam adres en email

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 26 juli 2017 om 08:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik verwacht dat u uiterlijk volgende week uw prijs in ontvangst kunt nemen. Excuses voor de vervelende vertraging mevrouw Stoekenbroek.
Ik wens u een fijne dag toe en graag tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke groet,
Dirk
afdeling klantenservice
Ik verwacht dat u uiterlijk volgende week uw prijs in ontvangst kunt nemen. Excuses voor de vervelende vertraging mevrouw Stoekenbroek.
Ik wens u een fijne dag toe en graag tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke groet,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wincode HW8FJ49H