Klacht: kraskaart

op 22 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

twee kraskaarten geven aan dat het een onjuiste wincode is ,terwijl deze nog niet gedraaid zijn

Gewenste Oplossing:

als het goed werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 25 juli 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik vermoed dat de code niet helemaal duidelijk is. Een aantal karakters lijken namelijk nogal op elkaar, zoals de B en de S. Excuses voor het ongemak.

Neemt u het kaartje even mee naar de servicebalie van onze winkel; dan kijken we er samen met u naar. U kunt mij ook laten weten wat de code is, dank kan ik voor u nakijken of het een (niet)-bestaande wincode is.

Met vriendelijke groet,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lange Jan