Mijn Klacht:
2 november 2016 hebben wij bij Kras een cruise geboekt van Mauritius naar Shanghai voor 2 personen met Costa Cruises. Bedrag € 2349,00 per persoon.
Omdat er volgens Kras bij boeking nog maar 1 binnenhut beschikbaar was hebben wij alles op alles gezet om deze hut zo snel als mogelijk te boeken.
Tot onze grote verbazing kregen wij 13 januari een mail met aanbieding van Kras waarin een binnenhut in de categorie classic word aangeboden voor € 1799,00 per persoon.
Het komt er op neer dat wij per persoon maar liefst € 550 meer hebben betaald, een totaal bedrag van € 1100,00. Er waren achteraf dus binnenhutten genoeg en er was helemaal geen reden om snel te boeken.
Wij voelen ons zeer misleid en in het mega grote prijsverschil financieel zwaar benadeeld door door Costa Cruises en Kras Reizen .
Wij hebben een mail gestuurd naar Kras en zij hebben geantwoord dat zij niet kunnen compenseren.
Costa Cruises heeft hierop helemaal niet gereageerd.
Een tip voor iedereen die een cruise gaat maken met Costa Cruises en boekt bij kras reizen. Wacht tot het laatste moment met boeken en maak niet de fout die wij hebben gemaakt. Het bespaart je honderden euro’s !
Gewenste Oplossing:
Een compensatie van het enorme prijsverschil!
