Klacht: onjuiste misleidende informatie over upgrade Hotel

op 12 oktober 2019 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de laatste 4 nachten van onze Srilankareis hebben we 300euro extra betaald voor een hotelupgrade.
Het hotel mount Lavinia blijkt vergane glorie.
We kregen een kamer toegewezen waar de druppels van de muren dropen, de vloer kletsnat was en de ramen en spiegel verslagen waren. De receptie adviseerde ons ter zake de airco op maximaal in te stellen. Toen we dat weigerden hebben we een andere kamer gekregen met vieze vloerbedekking , bad met vlekken waarin gedoucht moest worden achter een plastic gordijntje.
Overal vochtvlekken, roest, Niet sluitende scheve deurtjes in de kastjes in de badkamer enz.
Kortom dit hotel was van aanzienlijk mindere kwaliteit dan de Reguliere hotels tijdens de reis.
Kortom van een upgrade is allerminst sprake.

Gewenste Oplossing:

Indien Kras me de voor de upgrade betaalde 300 3euro terugstort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kras

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kras nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Krasklacht