Klacht: Mijn geboekte reis annuleren

Krasisfout op 02 juni 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een week houd ik de site in de gaten om een voor mij betaalbare reis te vinden.
Eerste gevonden reis wilde ik telefonisch boeken maar kreeg te horen …foutje de prijs, boeken niet mogelijk.
Gisteren een reis geboekt en betaald via de website . Vanmorgen kreeg ik telefoontje dat ze de reis annuleren wegens prijsfout.

Dit vind ik niet kunnen !

misleiding en bedrog

Gewenste Oplossing:

Mijn vakantie door laten gaan waar ik voor betaalde!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 15 juni 2017 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Rietschote,

Ik begrijp dat het ontzettend vervelend is geweest dat u na uw boeking direct de volgende ochtend door ons werd gebeld dat wij uw reis moesten annuleren. Zoals aan u is uitgelegd was er door ons een fout gemaakt in de prijsberekening. Bij het annuleren/herroepen van uw boeking hebben wij ons gehouden aan de ANVR-Consumentenvoorwaarden:

Herroeping wegens correctie van fouten in de berekening van de
reissom of van andere fouten is toegestaan. De herroeping dient zo
spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen 24 uur (reizen naar Europa
en de Middellandse Zeelanden) respectievelijk binnen 48 uur (reizen
naar overige bestemmingen) na de dag van aanvaarding te geschieden
onder opgaaf van redenen.

Helaas kunnen wij de door u gewenste oplossing niet aan u aanbieden, mijn excuses dat wij u hierover niet positiever kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,
Marnick

Krasisfout

Heeft op 15 juni 2017 om 21:09 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik kan er niks aan veranderen maar zulke fouten vind ik hun probleem. Dan moeten ze zorgen dat er geen zulke fouten in het systeem voorkomen. Ik vind het reclame met een omweg. Kortom mensen in de zeik nemen om ze binnen te halen. Maar goed .. het zei zo .

Alle klachten die gemeld zijn door