Mijn Klacht:
we hebben een reis geboekt naar Schotland (4 pers) en kregen alle papieren binnen. Na een paar weken kregen we bericht dat er op de terugweg op de ferry één hut tekort was. Ze zouden contact opnemen!! We hebben zelf zéker 10x gebeld en telkens kreeg de rederij de schuld. Na vele telefoontjes kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat ze een aandachtsmelding zouden sturen. We kregen elke keer iemand anders aan de lijn en dezelfde beloften. De laatste keer zei ik dat ik wel wat weinig tijd overhield om alles te regelen, de reis zou immers over twee weken zijn. Zoals het extra boeken van een rolstoel, wat ik al had aangegeven bij de boeking zelf, parkeerplaats boeken e.d.. We zouden zo snel mogelijk bericht krijgen. Wéér. Aldoor was het de rederij. Terwijl ik de andere reizigers op de hoogte bracht werd er op mijn andere telefoon gebeld. Mijn man nam op, Kras reizen wilde de afmetingen van de rolstoel weten! Gelukkig, dacht ik nog, er komt schot in de zaak. Echter, een dag later worden we gebeld dat er, hou je vast, geen plaats was in het hotel!! Helemaal verbouwereerd heeft hij het gesprek aangehoord. Hoe kan het nou dat ze je 6 weken aan het lijntje houden en de rederij de schuld geven en dan plompverloren zeggen dat ze geen hotel hebben? Wij zijn al lang niet op vakantie geweest, hebben een nieuwe ID- kaart aangeschaft, pasfoto’s laten nemen, 10 x telefoongesprek á € 0,70 excl. en dan wordt je zo behandelt? Kras reizen laat ons zitten met gemaakte kosten, maar een excuses kan er niet af! Boos én teleurgesteld omdat onze gedroomde reis niet doorgaat omdat Kras eest een ander de schuld geeft, maar zelf verzuimd een hotel te reserveren.
Gewenste Oplossing:
We zijn tevreden als we toch meekunnen met dezelfde reis, of een dito reis op een later tijdstip.
Op zijn minst een tegemoetkoming in de kosten en uitleg! Waarom de rederij de zwarte piet toespelen, terwijl Kras reizen de zaken niet voor elkaar heeft. Of........ligt het aan de rolstoel?