Klacht: Kras op SUPER kraswerend bril glas Hans Anders

op 28 juli 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

9 juni 2016 ontving ik mijn nieuwe bril met Super kras werend, 0ntspiegeld, Blue filter en CIean Coat bij Hans Anders in Arnhem.
Ik ga echt heel erg voorzichtig om met mijn bril. Nu nog geen maand later merkte ik een diepe kras in de rechter brillen glas. Hierop heb ik Hans Anders via internetsite gemaild. In antwoord hierop werd ik geadviseerd naar een van de filialen te gaan.
Vandaag bezocht ik een filiaal van Hans Anders in Arnhem. Een medewerker gaf te kennen kras werend wil niet zeggen kras VRIJ! M.a.w. er moet een nieuwe brillen glas in en deze mag ik helemaal zelf betalen. Hoe SUPER kras werend is kras werend? Hans Anders niet alleen prijs is anders.

Ik ben tevreden als Hans Anders, al dan niet uit coulance mijn glas helemaal vergoedt.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 28 juli 2016 om 07:50 geantwoord

Heeft op 28 juli 2016 om 09:07 geantwoord

Link: https://www.hansanders.nl/service/garanties/niet-goed-geld-terug/
Niet goed, geld terug

Heb je een klacht, dan zoeken wij een oplossing. Altijd! Ben je ondanks alles toch niet tevreden, dan krijg je gewoon je geld terug.

Hans Anders ik wil mijn geld terug.

Bericht van Hans Anders

11 maanden geleden - Beste mevrouw Swaria, De kras is ontstaan door eigen gebruiker hier is geen garantie op. De gevraagde garantie is hierop dus niet toepasbaar. Hans Anders heeft een Bril Garantplan. Dit is een speciale garantie voor schade door eigen gebruik of verlies. Deze heeft u niet afgesloten. Wij kunnen niet tegemoet komen in de door u gevraagde geld terug garantie. Dit staat ook in de voorwaarden vermeld: •Op het moment dat je terugkomt met je bril en aanspraak doet op deze garantie, dient de bril onbeschadigd te zijn. Dit geldt voor zowel het montuur als de glazen. Met vriendelijk groet, Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Fiaz Swaria