Klacht: krant niet ontvangen

op 25 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2016 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Van Pomeren,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat het wederom is voorgekomen dat u de krant niet ontvangen heeft.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.

Wij zullen de nodige stappen nemen om de bezorging weer op het gewenste niveau te krijgen. Wij gaan er daarom vanuit dat de bezorging vanaf heden weer naar wens zal zijn.

Ook zullen wij de huidige betaalperiode velengen met een dag, zodat u alle kranten krijgt waar u recht op heeft.

Het telefoonnummer dat u benoemd heeft is onjuist. Om een bezorgklacht door te geven kunt u ons bereiken op 088-8248241.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door v.Pomeren