Klacht: opzegging abonnement

op 16 oktober 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 1 september 2017 een verhuizing door gegeven na de KPN.
Dat ik per 1 oktober een nieuw adres had en ook per die datum mijn internet wilde laten door lopen. Nu had ik per 1 oktober geen internet en ben gaan bellen.
Daar kreeg ik te horen dat ik mijn verhuizing per 28 september 2017 weer zou hebben geannuleerd.
Daar klopte niks van en nadat ze het uit gezocht hadden vertelde een dame mij dat het een fout van hun was.
Maar nu zou ik op 16 oktober 2017 de aansluiting krijgen. 16 dagen zonder tv en internet gezeten.
Vandaag de 16 de al meerdere malen met de KPN gebeld wanneer ik vandaag aangesloten zou worden.
Ik moest even wachten tot 20.00 vanavond want ik zou voor ik aangesloten werd een sms bericht krijgen.
Dus niet.
Ik vanavond weer na 20.00 gebeld en gevraagd waarom ik nog niet aangesloten was.
Na een aantal handelingen verricht te hebben geen tv en internet.
Ja zei de jongeman dan moet ik toch een monteur langs sturen en dat wordt pas op 24 oktober.
Na ja zei ik daar ga ik niet op wachten.
Ik was boos en vroeg de jongeman op ik per direct mijn abonnement kon opzeggen ja hoor vertelde hij dat is altijd mogelijk.
Telefoon gesprek beeindigd ik ben gaan zoeken na een andere provider de T-Mobile en ik wordt per 18-10-2017 aangesloten.
Belde de KPN weer op om mijn abonnement op te zeggen .Nu zat ik ineens vast aan een maand opzeg termijn.
Ik vertelde hem dat zijn collega net had gezegd dat ik per direct kon opzeggen.
Ik vertelde hem van jullie nemen de gesprekken maar op dan kan je het terug horen.
Nee vertelde hij dit wordt alleen voor trainingsdoeleinden gebruikt.
Ik voel me niet netjes behandeld nu heb ik al ruim 16 dagen zonder tv en internet gezeten en nu willen ze me ook nog een maand opzegtermijn laten betalen.
Hoe gaat dit verder??

Als ik geen maand opzegtermijn hoef te betalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door borstkanker52