Klacht: KPN heeft liever geen nieuwe klanten!!!!!!

op 14 juni 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

in een woord wat een ongelijk KT bedrijf, ik heb nog nooit in me leven zo een ontzettende slechte service meegemaakt als hier,waar mensen werken die te onnozel zijn om hun eigen voornaam te spellen. Ik was van plan over te stappen van tmobile naar KPN.. donderdag 6 juni eerste poging gewaagd in de KPN store amsterdam Osdorp, het systeem gaf een foutmelding, zei dat mijn tel nummer nog actief was bij KPN, de desbetreffende jongen die erg ‘moe’ was van de dag (duizend keer herhaalt) wist echt niet hoe dit kon, nog nooooooit meegemaakt mevrouw, maar hij gaf het de schuld dat ik pas officieel maandag 10 juni kon verlengen omdat dit exact 4 maanden was voor mijn einddatum huidig contract. maandag de 10e deed Ik een revanche in de KPN store Amstelveen en je raad het al! Het systeem gaf aan dat mijn nummer nog actief was bij KPN, mevrouw nog noooooooit meegemaakt, maar we proberen een ander systeem, deze gaf aan dat ik alleen het abonnement kon afsluiten waarbij mij toestel thuis bezorgd werd, terwijl die fucking telefoon op zijn desk ligt, ik dacht ach prima als het maar geregeld wordt, nou je raad het al.. afwijzing, via de maik 3 uur later.. mijn irritaties beginnen hoog op te lopen nu.. ik bellen, aardige mevrouw (de enige tijdens dit hele proces die überhaupt geprobeerd heeft om iets voor me te doen) ze zou het uitzoeken en de volgende dag kon ik na 2 uur bellen en naar haar vragen. Ik bellen de volgende dag ik krijg een of andere kleuter aan de lijn die niet wist hoe hij me moest doorverbinden en hij wist ook niet zo goed wat hij moest doen met de situatie, ik hem duidelijk uitleggen dat zij iets heeft uitgezocht dat het misschien wel in het systeem staat zucht, diepe diepe zucht ondertussen heb ik al me hele pauze op werk verkloot met bellen.. nou het hoge woord kwam eruit, BKR gaf aan dat ik maar 720 max kan lenen, best betaal ik wat bij, verdien genoeg, REGEL HET!!!!! Mevrouw Sorry dat kan nu niet u heeft een blokkade op u naam probeer het over 24 uur nog maar is.. nou serieus de moed zakte echt door me schoenen… maar ik geef niet op 24 uur later poging 300, en ja hoor weer een afwijzing en daarna?? afwijzing op afwijzing op afwijzing op blokkades en nog meer blokkades afdelingen die dicht zijn domme mensen die niets snappen van het werk wat ze uitoefenen, vanmiddag uit werk heb ik het nog een keer geprobeerd toen de afdeling acceptatie of weet ik het zei mevrouw u heeft morgen een kans u moet het exact zo invoeren als u het voorheen heeft aangevraagd, ik heb precies gedaan wat je zei.. en weer is t niet gelukt en NIEMAND kan me helpen.. ik heb half jankend aan de tel gehangen vanmiddag van frustratie.. ik heb erna tmobile gebeld en me abbo verlengd met een iPhone 10.. zonder slag of stoot kan hem morgen halen in tshop Bijlmer. Bij deze ga ik alles wat ik heb van KPN opzeggen inclusief het huis van mijn vriendin en haar abonnement. Ik hoop echt serieus dat jullie dit heel vaak gaan doen bij jullie klanten en niemand maar dan ook niemand meer klant van jullie wilt zijn.

Nooit ik kan nooit meer tevreden zijn over dit achterlijke bedrijf.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maximeeindhoven