Klacht: KPN versus NETFLIX

op 14 juli 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangezien KPN via zijn faktuur (nooit toestemming voor gegeven) Netflix
berekent en nog wel het duurste abonnement ipv het bestelde goedkoopste wilde ik mijn Netflix account opzeggen. Netflix verwijst mij daarvoor naar KPN en laatstgenoemde naar eerstgenoemde.
Gebeld met beide bedrijven, e-mails en chats. Niets lukte. Ook geen reactie op mijn aangetekende opzegbrief naar Netflix.

Lijkt een beetje Kafka!

Gewenste Oplossing:

Simpel: wanneer ik verneem dat mijn account is opgeheven en ik het teveel betaalde terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 900Mar