Klacht: Schandalige behandeling aan de telefoon.

24feb2013 op 24 februari 2013 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor mijn buurvrouw die al sinds donderdag geen telefoonlijn meer heeft gebeld naar KPN op vrijdag 23 februari. Ontzettend aardige mevrouw heeft mij geholpen en gezegd dat een monteur tussen 10.00 uur en 12.00 uur het euvel wat waarschijnlijk buiten zit te verhelpen.
Er is die dag niemand geweest. Het is nu zondag en ik denk zal KPN nu maar bellen omdat ik dat morgen niet kan doen.
Ik kreeg een meneer aan de lijn die met allerlei dingen aan kwam zetten waar mijn haren recht overeind van kwamen.
Ten eerste kon hij haar niet vinden in het systeem.
Toen zei hij dat het telefoonnummer van de SVU in Uden was.
Dan weer was ze geen klant van KPN, en moest hij een klantnummer hebben.
Mijn buurvrouw is een oude alleenstaande vrouw die al naar bed is, dus kon ik hem geen klantnummer geven.
De aardige mevrouw van vrijdag heeft het allemaal wel gevonden in het systeem.
De meneer van vandaag heeft gewoon een einde aan het gesprek gemaakt door goedendag te zeggen.
Hij heeft mij gewoon op een schandalige manier te woord gestaan.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn buurvrouw zo snel mogelijk weer telefoon heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Vaste Telefonie

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Vaste Telefonie nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Vaste Telefonie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Vaste Telefonie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Vaste Telefonie

Heeft op 12 maart 2013 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Ik ga ervan uit dat uw buurvrouw inmiddels weer gebruik kan maken van haar telefoon.
Mocht dit niet het geval zijn, stuurt u ons dan een bericht via een van de volgende kanalen:

www.twitter.com/kpnwebcare
www.facebook.com/kpn
www.kpn.com/forum

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door