Mijn Klacht:
Ik heb voor mijn buurvrouw die al sinds donderdag geen telefoonlijn meer heeft gebeld naar KPN op vrijdag 23 februari. Ontzettend aardige mevrouw heeft mij geholpen en gezegd dat een monteur tussen 10.00 uur en 12.00 uur het euvel wat waarschijnlijk buiten zit te verhelpen.
Er is die dag niemand geweest. Het is nu zondag en ik denk zal KPN nu maar bellen omdat ik dat morgen niet kan doen.
Ik kreeg een meneer aan de lijn die met allerlei dingen aan kwam zetten waar mijn haren recht overeind van kwamen.
Ten eerste kon hij haar niet vinden in het systeem.
Toen zei hij dat het telefoonnummer van de SVU in Uden was.
Dan weer was ze geen klant van KPN, en moest hij een klantnummer hebben.
Mijn buurvrouw is een oude alleenstaande vrouw die al naar bed is, dus kon ik hem geen klantnummer geven.
De aardige mevrouw van vrijdag heeft het allemaal wel gevonden in het systeem.
De meneer van vandaag heeft gewoon een einde aan het gesprek gemaakt door goedendag te zeggen.
Hij heeft mij gewoon op een schandalige manier te woord gestaan.
Gewenste Oplossing:
Dat mijn buurvrouw zo snel mogelijk weer telefoon heeft.
