Klachten over KPN Vaste Telefonie

KPN is aanbieder van TV, Internet en telefonie diensten en is momenteel de marktleider in Nederland. KPN doet zijn best om iedereen de juiste diensten... Lees meer >

Statistieken van KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

14 klachten gemeld
2.9 /10
38 stemmen
38

Tijdslijn

Enige tijd geleden heb ik 1888 gebeld voor nummerinformatie. De medewerker zocht het nummer en verbond mij door, zonder te melden dat het hoge tarief ook zou gelden voor het vervolggesprek. Op de website van KPN staat vermeld dat de... Lees meer

Afsluiting

Klacht van op 13 september 2018 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

En de onfatsoenlijke houding van sommige klanten service medewerkers die gewoon zeggen van had u de rekening maar moeten betalen plus het feit dat ze zonder meer de verbinding daarna direct verbreken Ook de afsluiting is niet netjes deze werd gisteren... Lees meer

Op 16 juni heb ik via KPN klantenservice een verhuizing doorgegeven van mijn moeder. Aangezien zij naar een glasvezel netwerk overgaat moet er een monteur langs komen van Reggefiber. Na 2 weken zelf weer gaan bellen en weer werd... Lees meer

Ik heb een vaste telefonie aboonement bij Ziggo. Dagelijks en s'nachts krijg ik een melding dat ik een voicmailbericht heb. Als ik dan dat nummer 0842333 bel, dan komt de boodschap dat dit nummer niet in gebruik is. Als ik de... Lees meer

OPzegging abonnement

Klacht van op 18 maart 2018 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Op 20 november 2017 heb ik dit contract opgezegd. Dit is niet goed doorgekomen bij KPN. Nogmaals gebeld in maart. Afgesproken dat het contract wordt opgezegd met terugwerkende kracht. Ontvang ik een brief van KPN dat het contract per 9... Lees meer