Mijn Klacht:
In oktober glasvezelaansluiting aangevraagd. Precies op tijd voor de 17 weken die KPNNetwerk zelf aangeeft die nodig is om op tijd de aansluiting te krijgen. Inmiddels mei en er is nog steeds geen aansluiting. Sleutel van de woning eind februari gekregen. Sinds februari zeker wekelijks contact telefonisch met KPNNetwerkNL. Iedere keer hetzelfde vage verhaal, we kunnen niet voor je doen, het staat uit bij de uitvoerder, er is een richtdatum, ik ga een mail sturen naar de afdeling en je wordt terug gebeld. Tot op heden nog nooit teruggebeld, geen aktie geweest en we zitten inmiddels op bijna 30 weken. Geen internet, geen tv en een halve oplossing van een nood modem op 4g die steeds uitvalt (en waarvoor verwezen wordt naar de leverancier die niet reageert). Direct contact met de uitvoerder (VolkerWessel Telecom) wordt niet gewaardeerd en terug verwezen naar planning via KPN. kpn wijst naar VolkerWessel. Eén grote puinhoop zonder resultaat.
Gewenste Oplossing:
Eindelijk een glasvezel aansluiting, we hebben nu niks en compensatie voor het niet nakomen van afspraken en het continu tijd moeten spenderen om ook maar enige beperkte vorm van info te kunnen krijgen.