Mijn Klacht:
Mijn vrouw en ik hebben een prepaid beltegoed. De mobiele telefoon gebruiken wij alleen indien we weggaan op vakantie etc. Voor noodgevallen. Wij gebruiken hem heel weinig . Wij weten dat we af en toe even moeten bellen om de telefoon in de lucht te houden. Wij zijn op leeftijd, dit ter info.
Door allerlei privé omstandigheden zijn wij vergeten tussentijds te bellen.
Toen we de mobiel wilden gebruiken bleek het beltegoed van om en nabij de € 25,00 verdwenen te zijn. Bij navraag bij de KPN bleek door het niet gebruiken van de mobiel voor lange termijn het beltegoed vervalt , maar als je weer opwaardeert krijg je het bedrag na twee weken weer terug.
Zo gezegd zo gedaan en weer opgewaardeerd. Maar na twee weken bleek dat bedrag nog steeds niet terug was. Toen weer gebeld en toen kregen we een ander verhaal te horen dat conform de voorwaarden je dat bedrag definitief kwijt bent. ik heb gezegd dat ik het daar niet mee eens bent en dat het niet zo kan zijn dat mijn geld zo maar in de zakken van de KPN verdwijnt. Wij zijn misschien al zo’n 50 jaar abonnee bij de KPN.
Ik heb deze klacht ook gemeld bij Kassa , zodat die ook weten hoe de KPN met een klant als wij omgaat.
Gewenste Oplossing:
als het bedrag weer op mijn beltegoed staat
