Klacht: Rekeningen

Babynieuw1 op 16 november 2022 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn verhuisd van de anemoon in Nijverdal naar de Holterberg in Nijverdal en we krijgen noch steeds rekeningen van de anemoon.
Na eerder contact te hebben gehad met kon zou alles opgelost worden en hoefden we de laatste rekening niet te betalen.
Maar het is nog steeds niet op gelost.

Gewenste Oplossing:

Dat ze bij kpn nu eindelijk daar eens mee stoppen en de rekeningen van de anemoon zijn voor hun kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Babynieuw1