Klacht: ref.02177540761

LVHadm op 14 januari 2013 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Goedemorgen,
Met referentienummer 02177540761 ontving ik op 12 januari j.l. een brief dat ik op dat moment geregistreerd sta bij Preventel.
Vanmorgen om 08.15 uur meteen gebeld met 06-12001200 waaruit bleek dat door het feit dat de abonnement per 31 december 2012 was opgezegd en er nog openstaande rekeningen waren het systeem automatisch deze betalingsachterstand meldt bij Preventel.
En daar maak ik grote bezwaar tegen daar door er een discussie gaande is over deze vorderingen en dat is bij uw organisatie dan ook bekend. Binnen 10 dagen zou ik worden teruggebeld en daarvan is nu 5 dagen verstreken.

De reden van mijn bezwaar is dat ik een abonnement op dongel zou hebben zou hebben sinds begin 2012.

Door diverse fouten van de tak Glasvezel had men mijn bedrijfstelefonie min of meer uitgeschakeld, waardoor ik niet meer kon faxen, mailen en nog maar 1 buitenlijn had. Door uw organisatie is het allemaal weer in orde gebracht en voor de betreffende schade heb ik een tegemoetkoming mogen ontvangen.
Waarschijnlijk is toendertijd begonnen met Dongel, die ik echter nog nooit heb ontvangen of gekregen of gebruikt. Dat blijkt ook wel want uw organisatie heeft zelf vastgesteld dat er inderdaad nog nooit gebruik is gemaakt van Dongel.

U hebt zelf het abonnenment beëindigd per 31 december 2012 en voor de rest zou ik dus binnen 10 dagen worden gebeld.

Ik heb deze morgen dan ook met een jongeheer gesproken, die duidelijk nog geen zin had in gezeur en die de euvele moed had de telefoon op de haak te smijten. Helaas is de naam van deze persoon mij onbekend gebleven. Dus ik heb een probleem met de KPN!

Het melden bij Preventel; het onbeschoft gedrag van uw medewerker; het moeilijke contact want ik ben er nu al weken mee bezig en het zeer lange gedoe voordat er een eventuele oplossing komt!

Mijn dossier moet meteen verdwijnen uit Stichting Preventel.
En mijn betalingen van het Dongel abonnement moeten gegerestitueerd worden en excuses van de KPN inzake het onbeschoft handelen aan de telefoon van uw medewerker. Voor de goede orde ik heb niet gescholden, hem niet bedreigd of wat dan ook.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 17 januari 2013 om 11:25 geantwoord

Beste LVHadm,

Naar aanleiding van je klacht ben ik onderzoek gaan doen naar deze situatie. Hieruit blijkt dat je klacht al bekendgemaakt is, en dat deze al afgehandeld is door de afdeling klantreacties. Zij hebben reeds een creditatie doorgevoerd op de 15e van januari van de onterecht betaalde abonnementskosten. De registratie bij Preventel wordt door deze afdeling ook teruggedraaid. Helaas hebben mijn collega's van klantreacties je niet kunnen bereiken, waardoor je nog niet op de hoogte bent gebracht van de situatie. Ik ga er dan ook van uit dat op deze manier de situatie naar wens is opgelost. Dan rest mij nog een ding, en dat is mijn excuses namens de medewerker die u zo onbeschoft te woord heeft gestaan. Helaas is voor mij niet te achterhalen wie dat is geweest. Mocht je toch nog vragen hebben of ergens niet uitkomen bezoek dan gerust eens een van onze kanalen zoals Facebook (http://on.fb.me/10NUReI), Twitter (http://bit.ly/114k1oO) of het forum (http://bit.ly/V7Fms7).

Daan
KPN Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door