Klacht: opzegtermijn volledig berekend zonder communicatie

vanbraak op 16 januari 2013 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb mijn vaste telefoon na tientallen jaren klant te zijn geweest bij KPN. (mobiel nog)vorig jaar opgezegd. Ik heb diverse malen met jullie daarover contact gehad. Mij is toen verteld dat het contract zou stoppen op 10/1 2013. Mijn mening was dat dat meer dan een maand was maar heb het zo gelaten.
Nu klrijg ik een nota van jullie en omdat ik zakelijke klant ben de kosten van de gehele looptermijn van een stilzwijgende verlenging.Omdat ik zakelijke klant ben heb ik nu gehoord.Het gaat maar even om €169,08 excl. btw aan extra opzegtermijn kosten.
Helaas maar ik kan dit niet accepteren. Als mij dat was gezegd had ik anders gehandeld. Ik ben hier eigenliojk erg boos over omdat langszamerhand iedereen er van uit gaat dat de opzegtermijn na verlenging nooit meer is dan een maand.
Ik hoop dat hier een goede regeling kan worden getroffen. Anders stop ik geheel met de KPN

Eigenlijk wil ik helemaal geen compromis.Maar dan wordt ik gepakt op het feit dat ik de regels had moeten kennen.
Ik kan accoord gaan met twee maand opzegtermijn. Dan heb ik 3,5 maand opzegtermijn totaal betaald.

Mijn factuurkenmerk is 0575543501-0202

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 17 januari 2013 om 11:33 geantwoord

Beste vanbraak,

Naar aanleiding van je omschrijving heb ik navraag gedaan. Deze situatie komt helaas wel vaker voor, en zoals je al benoemt staat het wel allemaal netjes in de voorwaarden. Omdat KPN graag op goeie voet met je verder gaat, of in dit geval op goede voet met je uit elkaar gaat, verwijs ik je door naar een post op ons forum : http://bit.ly/W8pzud . Hier staat de procedure voor het in bezwaar gaan tegen deze kosten. Als je deze procedure volgt gaat een afdeling die specifiek over dit soort cases gaat hem oppakken. Mocht je toch nog vragen hebben of ergens niet uitkomen bezoek dan gerust eens een van onze kanalen zoals Facebook (http://on.fb.me/10NUReI), Twitter (http://bit.ly/114k1oO) of het forum (http://bit.ly/V7Fms7).

Daan
KPN Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door