Klacht: Lert op KPN laat bedrijven geld van uw rekening afschrijven

de Beer op 22 mei 2024 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Via mijn kpn rekening wordt al bijna anderhalf jaar iedere maand 10 euro afgeschreven met de omschrijving aankopen dit buiten mijn belverbruik. Zonder enige specificatie. Ik kwam er recent pas achter . Eerste kreeg ik een vriendelijke dame die zich ook verbaasde omdat er heel veel klachten op de site van de KPN staan van andere gedupeerde die reacties zijn al meer dan een jaar oud.

Allen kregen automatische afschrijvingen waar ze niets van wisten, met de dame is afgesproken dat het doorgezet zou worden en e.e.a uitgezocht zou worden. A ) over wat het voor een bedrijf is B) waarom er iedere maand een bedrag van mijn rekening naar dit bedrijf gaat en waarvoor.

Ik moest hiervoor terug bellen na twee dagen als het uitgezocht zou zijn. Dit vandaag om 19:15 gedaan met de afdeling klacht reacties. Daar kreeg ik ene Theo aan de lijn die erg stug in gesprek was en zelfs autoritair en met stemverheffing mij te woord stond.

Hij kon me 1 niet vertellen wat het voor een bedrijf is, alleen dat ze opdracht hebben gekregen van dit bedrijf om op de KPN rekening die ik maandelijks ontvang ook tien euro voor hen af te schrijven.

Ik moest me maar tot het bedrijf wenden! Nu ken ik het hele bedrijf niet maar het ergste is dat Theo ook geen flauw idee heeft noch zich geroepen voelde om navraag te doen. Hij zegt dat KPN daar geen aandeel in heeft.

Ik betwist dit het wordt immers via mijn KPN telefoonrekening rekening ingehouden.
Dan mag ik op zijn mist verwachten dat KPN het bedrijf en de doelstelling kent. Als u zoekt op klachten poststreamers Kpn komt u NB op een review pagina van de KPN zelf waar gedupeerde hun verhaal doen en zich al langer dan een jaar beklagen.

Hou uw kpn rekening dus goed in de gaten want een tientje te veel loopt niet zo snel in de gaten, maar het lijkt dat KPN bedrijven helpt ( wellicht tegen een percentage ) u op te lichten.

Volgens Theo van KPN verdiend KPN niets aan deze transacties. Welnu KPN is geen filantropische instelling die gratis hun telefoon notas zal laten gebruiken door dubieuze bedrijven. De verwijzing van dhr. Theo .. had graag een achternaam zodat ik me ook kan beklagen over hem en het beloofde onderzoek. Maar Theo vindt dat wegens privacy hij zijn naam niet hoeft te vermelden.

Ligt kennelijk in de lijn met het absurde gegeven dat KPN zich niet schijnt te bemoeien met bedrijven die op de een of andere manier hebben gevonden om mensen via een kpn nota te benadelen.

Het enige dat Theo wist te melden dat ik via een ander nummer volgende incasso kan laten blokkeren. Nu hebben vele KPN al honderden euros verloren doordat KPN hun rekening laat gebruiken.

Het bedrijf zelf is niet benaderbaar, ik zal ook een klacht over Theo indienen want die kan absoluut niet met bezorgde klanten omgaan en vindt het kennelijk nodig hooghartig een gesprek in te gaan en je te behandelen of je maar een zeur bent..

u zult wel ergens op geklikt hebben op internet is de mening van deze KPN medewerker die beweerd dat niemand bij de KPN kan achterhalen wat het voor een bedrijf is en niemand de contact gegevens heeft of weet wat dit bedrijf verkoopt!!

Als dit de bedrijfspolicy van KPN is dan moeten we ons echt grote zorgen gaan maken.
Mocht u dit ook overkomen zijn met dit bedrijf of via een ander onbekend bedrijf geld extra op uw telefoonnota van KPN worden afgeschreven. Zou ik dat niet meer alleen melden op de site van de KPN zelf … die lezen het niet danwel ze doen er niets aan.

meld u dit ook hier en bij programma als kassa etc. Nadat meerdere klachten die in media worden behandeld /gebracht komt het er meestal van dat een hogere positie in het bedrijf wordt aangesproken die er wel naar wil/moet gaan kijken.

Uiteraard heb ik gevraagd naar een leidinggevende danwel iemand die mij verder kon helpen… Maar Theo wilde niet aan mijn verzoek voldoen!

1) KPN moet kunnen vertellen wat het voor een bedrijf is die iedere maand via mijn telefoonnota laat afschrijven. 2) KPN is medeverantwoordelijk voor 140 euro aan onterechte betalingen en zal dat moeten verhalen op het bedrijf. 3) KPN zal zich moeten verontschuldigen voor de behandeling van Theo .. die zich zeer onprofessioneel gedragen heeft ( ik neem aan dat er een gespreksopname is geweest ) totaal empathieloos dit in tegenstelling tot de dsame waar ik mijn klacht in eerste aanleg kenbaar aan heb gemaakt. Die kon zich er alles bij voorstellen en heeft zich ook verbaast over de klachten van andere slachtoffers die NB op de site van KPN zelf staan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Reactie van de melder van de klacht de Beer

3 weken geleden - Net geplaatst en KPN laat nu al weten niets met de klacht te doen! Des te belangrijker is het dus dat u uw klacht bij de media aankaart. Kpn verdiend dus extra aan hen onbekende bedrijven die kenbaar zonder enige specificaties maandelijks via uw Kpn nota automatische afschrijvingen kan doen! Een gewaarschuwd mens telt voor 2

Reactie van de melder van de klacht de Beer

3 weken geleden - Kleine correctie wegens een schrijffout, het dubieuze bedrijf dat geld via kpn rekeningen kan incasseren is PROSTREAMERS deze zijn zelf onbenaderbaar dus mooi verdien model voor zowel KPN als Prostreamers.

Reactie van de melder van de klacht de Beer

3 weken geleden - https://forum.kpn.com/facturen-en-administratie-125/ongewenste-betaling-op-factuur-voor-prostreamers-via-e-bill-mobi-571430 Dit is waar de andere slachtoffers hun melding als sinds jaren op zetten NB de site van KPN zelf

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de Beer