Klacht: krijg geen garantie terwijl ik daar gewoon recht op heb en wordt zelfs vals beschuldigd dat ik de telefoon wel van marktplaats zal hebben, hoezo?! ik heb bewijs dat ik ervoor betaald heb aan hi!!!!

aphrodite op 10 januari 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

niet verlenen van garantie omdat ze een bon willen hebben. (toestel is na een halfjaar al eens gemaakt, daarna nog weer stuk, toen wilde ik garantie, maar kon hij niet meer zomaar gemaakt worden want de touchsscreens waren op (samsung jet s8000zwart) dus moest ik het maar opsturen maar wel met de factuur/bon. Die heb ik echter niet, want volgens mij heb ik deze ook nooit gekregen. ik heb namelijk indertijd in maart een toestel via telefoon gekocht en toegestuurd gekregen, deze binnen een week omgeruild voor een andere want hij deed het niet. zodoende kreeg ik de jet opgestuurd. ZElfs al had ik het bewijs wel gekrgen van de samsung, ik heb wel bewijs dat ik dit toestel bij hen gekocht heb, wettelijk is dat voldoende en hi mag dat niet weigeren. Toch willen zij alleen een bon zien, alsof ze het over algemene voorwaarden hebben. maar! ik heb nooit avw ontvangen die betrekking hebben op mijn toestel, alleen op mijn abonnement. (ik kan ook niets vinden op het internet, alleen over abonnementen- avw) toch zeggen ze ja we willen een bon anders maken we hem niet en hoef je hem ook niet op te sturen. en als je dat wel doet dan moet je de kosten van reparatie en onderzoek zelf betalen! niet normaal! en ze zeggen dat ik mijn toestel vast van marktplaats heb: beschuldigen me dus van misbruik van garantie. Dit gebeurde zowel in de winkel als aan de telefoon. ik ben echt woedend! ik kan mijn rechten als consument niet eens uitoefenen! eerlijk is het niet. en ik heb er veel last van gehad dat hij het niet deed. ik heb zelfs een ander toestel moeten kopen en daardoor niet meer volledig van mijn abonnement gebruik kunnen maken, dus ben er behoorlijk bij in geschoten. als je je recht wilt halen als het gaat om garantie, dan krijg je het gewoon niet en beschuldigen ze je ook nog vals!
-alles wat ik hier vermeld zijn persoonlijke ervaringen, ik maak hierbij gebruik van mijn recht op vrijheid, tevens verwacht ik van deze site dat ik op deze manier nog eens contact krijg met hi om hun de keuze te geven om mij alsnog in alle redelijkheid tegemoet te komen, niets anders dan dat!-

ik wil dat mijn toestel gewoon gemaakt wordt, ik heb hier recht op!! en verder wil ik niet zo onbeschoft behandeld worden. Als hi dit probleem goed wil oplossen (zoals het hoort!) dan is mijn oplossing dat mijn toestel alsnog gemaakt wordt, aangezien mijn garantie nog steeds niet verlopen is. bovendien heb ik dit aangekaart binnen de garantietijd, en daar gaat het om. ik vind het gewoon erg dat klanten gewoon beschuldigd worden zodat je 'lekker' geen garantie hoeft te verlenen maar mij gewoon afscheept, en ik vind het erg dat wij geen rechten hebben bij kpn/hi. Zo ga je gewoon niet met klanten om en dat maakt mij woedend!

Alle klachten die gemeld zijn door