Klacht: Funny TV

Henk Gorter op 07 maart 2013 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik krijg steeds de melding dat ik geabboneerd ben op Funny TV,
Ik weet zeker dat ik mij hiervoor niet aangemeld heb,De kosten a 5 Euro per week wens ik dan ook niet te betalen.Opzeggen via Payinfo helpt scheinbaar niet.Deze Payinfo werd mij doorgegeven door de helpdesk van KPN .Na automatische updates van de telefoon ben ik ook automatsch weer lid van Funny TV???

Ik wens geen betalingen meer van 5 Euro per week en geen abonnement op Funny TY en ook niet meer na een update

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 08 maart 2013 om 10:10 geantwoord

Beste Henk Gorter,

SMS diensten zijn vervelende dingen. Je kunt je er heel simpel per ongeluk voor aanmelden en vervolgens worden er bijzonder hoge ongewenste bedragen geïncasseerd. Helaas komen deze diensten niet van KPN. Om in te zien welke SMS diensten er op je telefoonnummer actief zijn kun je kijken op de volgende pagina: http://bit.ly/YQpWtq . Zodra je hier inlogt met je mobiele nummer kun je precies zien waarop je geabonneerd bent. Ook kun je via deze webpagina je aansluiting blokkeren voor dit soort diensten. Helaas kan ik meer dan je naar deze pagina doorverwijzen niet doen. Mocht je toch nog vragen hebben of ergens niet uitkomen bezoek dan gerust eens een van onze kanalen zoals Facebook (http://on.fb.me/10NUReI), Twitter (http://bit.ly/114k1oO) of het forum (http://bit.ly/V7Fms7).

Daan
KPN Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door