Mijn Klacht:
Na anderhalf jaar abbonoment te hebben bij Kpn loop ik in Augustus een schade op met mijn Iphone. Breng hem netjes bij de Kpn winkel voor reparatie ( hier ben ik voor verzekerd betaal zelfs maandelijk voor een leentoestel ) Je krijgt een simpel Nokia telefoontje mee waarmee je dus helemaal geen gebruik kunt maken van je internet. Drie weken later belt de Kpn winkel dat mijn toestel klaar ligt om opgehaald te worden! Ik helemaal blij en tevreden de Kpn winkel weer uit met mijn Iphone! Totdat een tijdje later er een dikke rekening op mijn deurmat valt. 125 euro eigen risico voor reparatie exclusief Btw!! Na meerdere malen contact opgenomen te hebben met de klantenservice van Kpn kom je erachter dat daar alleen maar mensen zitten die je helemaal niet uit kunnen leggen waarom Kpn je maandelijks laat betalen voor de verzekering en dan nog een eigen risico te moeten betalen van 125 euro, ik antwoord heel netjes heb allang automatisch betaald maar zou graag willen weten waarom.. Nee mevrouw luid het antwoord u moet het gewoon betalen bij uw volgende reparatie betaald u het dubbele! zo werkt dat hier! Nogmaals een bezoekje gebracht aan de Kpn winkel hier in Drachten maar ook zij keken er raar van op en adviseerden dit toch nogmaals even na te vragen via de klantenservice. Goed na hopeloze discuccies en niks niet verder gekomen maar bij neer gelegd en het gelaten voor wat het is.
Goed als je denkt dat je het abbonoment netjes voor de einddatum opgezegd hebt wanneer het contract afloopt. Is dit niet goed doorgekomen. Inmiddels bezoekje aan de Vodafone winkel gegeven en zij nemen het contract vanaf 25 Februari over.
Gaat bij Kpn dus twee maanden in de verlening.
Krijg je de schrik van je leven een telefoonrekening van 188,96 euro om precies te zijn 6888MB verbruik boven eigen bundel.
2 Jaar hetzelfde toestel, maak thuis en op mijn werk gebruik van Wi-fi
Weer met de klantenservice van Kpn gebeld enige advies dat ze gaven is mijn KPN aanmaken en de rekening betalen. Specificatie word toegestuurd maar nog steeds niets ontvangen..
Op mijn Kpn was te lezen dat de laatste afrekening ook minstens zo hoog zal zijn!
Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op Kpn.
En er is niemand van de Kpn die je te woord kan staan om je te helpen echt vreselijk.
Gewenste Oplossing:
Kwijtschelding van de laaste twee maanden. verbruik van internet is onmogelijk hoog en niet reëel.
