Klacht: duur sim only abonnement

Perzik14 op 31 maart 2025 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik dacht KPN goede provider, nee niets is minder waar: sim only 12,50 euro per maand met geen data
dan koop ik 1 G erbij 7,99 nog steeds geen behoorlijk bereik, dan krijg ik extra kosten van 4,95 erbij ….. ik wil abonnement per direct opzeggen kost me 230 euro !!!!!!!!!!!!!!!!
hoe is dit mogelijk er staat niet tevreden 1 maand opzegtermijn.
graag zo spoedig mogelijk een reactie

Gewenste Oplossing:

Per direct mijn abonnement beeindigen!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Perzik14