Klacht: Diefstal

Tifsje op 19 januari 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Abonnement telefonisch opgezegd en zou eindigen omstreeks 16 nov. 2011. Maar ze blijven ook in de maanden daarna gewoon afschrijven. Raar is dat telefoongesprekken van mij naar kpn allemaal teruggevonden worden behalve die ene toen ik opgezegd had. ‘Uit çoulance’ zouden ze 1 maand terugstorten.
Later zeggen ze dan we kunnen niets meer voor u doen want u bent accoord gegaan met onze regeling.
Is dit misschien een nieuwe strategie van kpn…?
Overigens, bij elke ‘lastige’vraag die je stelt krijg je direct te horen dat hij/zij niets voor je kan doen. Vraag je naar iemand die hoger in functie is en beslissingen mag nemen word je doorverwezen naar internet. Trouwens dat internet heb ik ook van kpn evenals het vast bellen. Maar niet lang meer als deze kwestie niet gauw en netjes op wordt gelost!

Ik vind dit pure diefstal van Kpn!

Gewenste Oplossing:

De teveel betaalde kosten aan Kpn naar mij terugstorten, (Vanaf medio november 2011 dus. Een excuusbrief en een kleine onkostenvergoeding voor mijn verloren tijd en extra hoge roodstand door Kpn.

Alle klachten die gemeld zijn door