Klacht: Belachelijke klantenservice

Miemsje op 05 juli 2018 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mei mijn abonnement verlengd, via de telefonische klantenservice. Erg vriendelijk geholpen, alleen kwam ik er achter dat ik ineens mijn ‘cadeautjes’ zoals de mb-verdubbelaar kwijt was. Een foutje, dacht ik. Ik 2 weken geprobeerd dit via het kpn forum op te lossen, alleen reageren doen ze daar zelden. Vanwege mijn werk kan ik overdag niet tot nauwelijks bellen, laat staan een uur in de wacht hangen. Gelukkig was daar de chat, dacht ik. Ik legde mijn situatie uit aan Diran, en dat ik baalde mijn trouwe klant voordeel kwijt te zijn na verlenging (en verhoging) van mijn abonnement. Onbeschoft werd er gereageerd dat bij een nieuw abonnement nou eenmaal de oude voorwaarden vervallen en dat ik pech had. Er was wel een manier om weer aan extra mb-tjes te komen, maar hey, die was niet gratis! Als trouwe klant wordt je dus na 15 jaar uitgekotst, alsof een mb verdubbelaar (of ophoger, verdubbelen hoeft nog niet eens) voor kpn zo’n last is. Ze zijn volgens mij liever een trouwe klant kwijt dan dat ze even de moeite nemen wat empathie te tonen. Echt onbeschoft.

Gewenste Oplossing:

Een excuus en minimaal 5000 mb’s er weer terug bij.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door