Klacht: Annulering van verlenging abbonnement

Palmboomblad op 04 januari 2025 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

KPN biedt mij een oninteressant abonnement. Dezelfde dag na afsluiting op 21 december 24 bel ik om dit te annuleren. Na 13 dagen nog geen bericht. Als ik check blijkt het abonnement iet geannuleerd te zijn. KPN (Jasper) zegt dat het niet meer kan, omdat ik EEN PAAR UUR buiten de termijn ben. Wat nu? Ik wil dat nieuwe abonnement echt niet!
Nog nooit zoiets raars meegemaakt.

Gewenste Oplossing:

Annulering verlenging abbonnement

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Reactie van de melder van de klacht Palmboomblad

2 maanden geleden - Geen enkele clementie. Ongehoord. De feestdagen vielen ook in deze tijd. Hoe kan je zo slecht met klanten omgaan

Reactie van de melder van de klacht Palmboomblad

2 maanden geleden - KPN HOUDT DE DEUR DICHT. Klant is zeker geen ‘koning’ als je bij hun weg wilt gaan. Hun tarieven zijn veel te hoog

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Palmboomblad

2 maanden geleden - Zichtbaar zijn mijn klachten. Van KPN heb ik geen enkele reactie gezien.

Alle klachten die gemeld zijn door Palmboomblad