Klacht: adreswijziging met gevolgen…

BenKwaad op 05 januari 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaal via automatische incasso,mijn dochter ook maar dit gaat nog weleens mis door tekort aan saldo,en alhoewel ze Hi al regelmatig gevraagd heeft de incassering datum te wijzigen naar een datum dat er altijd genoeg op haar rekening staat,lijkt dit maar niet door te komen.
Tot mijn verbazing was ik halverwege november opeens afgesloten vanwege een openstaande rekening,erg vreemd als je middels a.i.betaald en dit bedrag was dan ook gewoon van mijn rekening afgeboekt.Bellen met de klantenservive dus.Na twee keer behandeld te zijn of ik zwakzinnig was kwam de aap uit de mouw:de twee afzonderlijke abonn.van mijn dochter en mij zijn samengevoegd op 1 klantnummer,en als 1 van beiden dan te laat betaald word je allebei afgesloten.Waarom de afzonderlijke abb.samengevoegd waren?Dat lag volgens Hi echt aan onszelf.
Wij wisten echter nergens van.Toen viel bij ons een kwartje:dochter heeft een adreswijziging doorgegeven,zou het toen mis zijn gegaan?Het wijzigen van het adres is zeker fout gegaan,en dat niet alleen,mijn rekening komt nu op haar naam op mijn adres binnen en volgens Hi ben ik niet bekend in hun systeem,maar m`n bankrekening weer wel.Bellen dus maar weer…nou ja,zeker 8x bellen maar dat zal ik jullie besparen.Ondertussen heb ik 15,26 terug laten boeken.Er werd mij toegezegd dat ik 28,-terug zou krijgen omdat de afsluiting onterecht was maar u begrijpt het al;nu een aanmaning,dreigen met incasso etc.Dus wat doe ik nu?Als ik 15,26 betaal word ik weer aangesloten maar betaal weer 28,-Ik had ws. beter direct die 15,- kunnen betalen maar ging er van uit dat dit verrekend zou worden met de 28,-Waar nu dus niets meer over bekend is en ik heb alleen maar de telefonische toezegging….ik snap dat kpn een groot bedrijf is en begrijp ook dat er weleens iets misgaat.Maar iedere keer dat ik bel moet ik weer het hele verhaal doen en blijkt er dus niets gedaan te zijn met mijn terechte klacht…En daar word ik zo moedeloos van,want ze hebben wel min of meer het heft in handen.Het v ervelendste vind ik nog dat sommigen bij die klantenservice doen of je niet bij je verstand bent.Ik blijf altijd netjes maar nu wil ik niet meer bellen omdat ik bang ben dat ik me niet meer ik kan houden…

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel tevreden zijn geweest als Hi de aangedragen oplossingen ook had uitgevoerd,nu wil ik alleen maar van ze af...

Alle klachten die gemeld zijn door