Klacht: 2 schriftelijke opzeggingen niet ontvangen

audreydrent op 21 januari 2013 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb 2 mobiele nrs van Hi. Een gebruik ik al niet meer sinds september 2012, deze loopt af op 11-11-2012. Op 7 oktober dus abonnement schriftelijk opgezegd. Niet telefonisch, omdat ik daar al een keer veel ellende van heb gehad. De aangegeven procedure op Hi gevolgd. Na 11 november nog geen bevestiging dus incasso gestorneerd, om niet maanden op mijn geld te hoeven wachten. Op 10 december nog maar schriftelijk een schrijven de deur uit, met kopie brief 7 oktober. Op oudjaar afgesloten op mijn werkende en betaalde mobiele nummer!!!! Gebeld en de jongeman kwam niet verder dat als er nog wat op staat je niet op kan zeggen. Snap ik maar ik heb allang opgezegd, of ik een bevestiging heb gehad? Nee daarom tweede brief geschreven. Als Hi niet bevestigd heb je ook niet opgezegd aldus de jongeman. Aangetekend schrijven verstuurd, ook nu weer geen opzegging ontvangen?? Dus twee brieven zijn niet aangekomen?????????? Maar de aangetekende op zelfde adres wel. Ik kan alsnog opzeggen, moet ik wel alle termijnen eerst voldoen en heb wederom een maand opzegtermijn. Ook mijn andere nummer blijft afgesloten, omdat hi de contractant afsluit ook al is het andere abonnement betaald! Schandalig dat er zo met klanten omgegaan wordt, te arrogant om eens te kijken of er binnen de administratieve afdeling iets goed mis gaat!!! Er komt ook geen antwoord op de vraag waar men bij Hi zelf denkt dat de brieven gebleven zijn! Men dwingt je tot betalen, omdat het anders blijft oplopen. Dus zolang zij doen of ze niets ontvangen heb je als consument geen poot om op te staan. Wat een sneu bedrijf is dit!

Opzegging abonnement met terugwerkende kracht naar 11 november 2012!

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 21 januari 2013 om 14:43 geantwoord

Beste audreydrent,

Vervelend dat je opzeggingen niet goed zijn doorgekomen. Helaas betreft het hier Hi aansluitingen, en voor deze moet ik je doorverwijzen naar Hi Webcare. Hi webcare is te vinden via deze links: https://bit.ly/XUWUz5 en https://on.fb.me/t0mA3x . Als je je klacht daar kenbaar maakt zullen zij deze zo snel mogelijk oppakken voor je.

Daan
KPN Webcare

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Mobiel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door