Op 11 april jl. heb ik bij KPN een nieuw contract afgesloten voor internet en televisie voor een bedrag van €35,- per maand gedurende één jaar. Ik heb een bevestiging van bestelling ontvangen en een Contract Thuis. Echter nu de... Lees meer
Ik vind het ongelooflijk dat je zo lang niets kunt doen behalve via 4G appen en telefoneren door een storing. Daarnaast is de informatie voorziening over de storing dramatisch slecht geweest: de storing werd gemeld via een sms op woensdagmiddag... Lees meer
Het is dus gebleken dat KPN data verzameld.Poetinisme? Lees meer
KPN heeft bij ons in de straat galsvezel aangelegd tot aan de gevel. Daarvoor hebben ze in de stoep de tegels moeten lichten en aan onze gevel.
De tegels in de stoep zijn slordig teruggelegd en ook de tegels... Lees meer
Beste Kpn,
Ik probeer jullie te bellen mailen maar geen idee hoe? het volgende is het geval. ik heb al heeeeel lang een experiabox van jullie deze begint problemen te geven:
1: valt vaak weg (wifi)
2: word erg warm zo warm dat... Lees meer
Onze straat, 1452AG zit als sinds 31 maart zonder KPN. Geen internet, tv of telefoon. Alle monteursafspraken zijn afgezegd door KPN en ze zeggen dat het aan een aansluiting ligt en dat ze niet hoeven te graven om het te... Lees meer
Op 15 februari 2022 zijn we overgestapt mét overstapservice naar Budget Alles-in-1. Het signaal is op 17 maart overgenomen door Budget Alles-in-1 van KPN.
Op 31 maart hebben wij een rekening van de vorige provider ontvangen van €87,46.
Na gebeld te... Lees meer
Foutmelding:
FOUT: U heeft meer dan 20 concepten open staan.
Ik heb wel meer dan 20 concepten staan in 'Concepten' maar die staan niet open.
Gaarne huis
Wim Langendam Lees meer
Ik heb 2 superwifi gekocht na 2 maanden is er een kapot. Gebeld met kpn geprobeerd om superwifi te herstarten lukt niet. Medewerker aan telefoon zegt ga na kpn winkel. In de winkel geen kpn super WiFi aanwezig. Vanavond weer... Lees meer
Preek gekregen medewerker geen oplossing Lees meer