Klacht: Kosten specificiering

op 13 april 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis inclusief trein geboekt, op de specificatie staat hoe de kosten daar van zijn opgebouwd. Echter blijkt dat de treinreis 500,- duurder is als dat ik rechtstreeks bij de ns boek. Bij navraag krijg ik nu als antwoord dat D-reizen niet weet hoe dat kan en dat de Jong Intra Vakantie de bedragen niet specificeert aan hun. En daar kan ik het mee doen!

Uitleg over de opbouw van de kosten!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van

9 maanden geleden - Beste mevrouw Bleeker, Erg vervelend dat u een klacht heeft. Uiteraard gaan wij deze zo snel mogelijk in behandeling nemen bij onze vakantiewinkel waar de reis geboekt staat. Bij deze stuur ik de klacht voor u door. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen Webcare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 24 april 2016 om 09:57 geantwoord

Beste mevrouw Bleeker,

Intern zie ik dat u contact heeft gehad met onze vakantiewinkel in Castricum en dat u ook zelf contact heeft opgenomen met de touroperator. Daarbij zie ik de opmerking dat de klacht afgehandeld is. Bij deze sluiten wij ook de klacht op klacht.nl.

Charlotte
D-reizen Webcare

Heeft op 24 april 2016 om 10:29 geantwoord

Heb helemaal geen oplossing gehad. Er is alleen gebeld met de mededeling dat ze mijn klacht hebben ontvangen.

Bericht van

8 maanden geleden - Beste mevrouw Bleeker, Naar aanleiding van uw reactie heb ik contact opgenomen met ons filiaal in Castricum. Zij geven aan, dat er donderdag 14 april telefonisch contact is geweest tussen u en uw persoonlijke reisassistente Karin. Naar haar weten heeft u alle informatie van ons en de touroperator, de Jong Intra, ontvangen. Karin geeft verder aan dat u aangegeven heeft, het zo te laten. Daarom is de klacht intern gesloten. Mocht u nog bepaalde informatie wensen dat kunt u direct contact opnemen met mijn collega Karin in onze vakantiewinkel. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door kieka