Klacht: Kosten niet geleverd product

op 21 februari 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Via de mediamarkt heb ik meegedaan aan een actie van Nespresso. Bij het kopen van een nieuw koffiezetapparaat krijg je 100 cups voor €7,50.
Leuke actie!
De cupjes zouden op vrijdag bezorgd worden (kun je zelf niet aangeven wanneer) door DHL. Natuurlijk worden ze bezorgd als je aan het werk bent, geen probleem op zich. Kom ik thuis ligt er een briefje in m’n brievenbus dat de levering plaats heeft gevonden, echter zijn de koffiecups nergens te bekennen. Contact opgenomen met nespresso. Zij starten een onderzoek in bij DHL en sturen mij de zending alsnog. Top!

Het onderzoek is afgerond en DHL zegt dat de koffiecups geleverd zijn. Er wordt tig x naar mij gebeld met anoniemnr, geen voicemail. Vandaag ontving ik een mail of ik contact op wil nemen hierover. Prima. Ik bel ze op, medewerkster kijkt het na en zegt dat ze echt geleverd moeten zijn en dat ik de rekening alsnog moet betalen (van de niet geleverde zending). Ik geef meerdere malen aan een foto te willen mailen van DHL, dit is echter niet nodig. Na mijn boze reactie zegt ze dit te moeten bespreken met de verantwoordelijke. Nogmaals gevraagd het bewijsje op te sturen. Dat moet de verantwoordelijke bepalen.
Een hoop gedoe voor iets wat ik nooit heb ontvangen. Misschien moet nespresso de fout bij DHL gaan zoeken en niet bij de klant.

Als nespresso mij niet meer lastig valt met deze onzin zonder dat ik daarin iets mag aangeven. En zij de kosten voor de niet geleverde zending op zich nemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nespresso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nespresso

Heeft op 27 februari 2017 om 16:37 geantwoord

Beste mevrouw Uijtdewilligen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het spijt ons heel erg om te vernemen dat er iets mis is gegaan met de levering van uw bestelling en dat de afhandeling door onze collega's niet naar wens is verlopen. Onze oprechte excuses hiervoor.

We begrijpen uw boosheid goed en gaan ervoor zorgen dat dit wordt opgenomen met onze collega's, zodat klachten zoals deze voortaan anders worden behandeld. Uiteraard zorgen we er ook voor dat dit nader wordt onderzocht bij DHL.

Uit ons systeem blijkt dat uw bestelling inmiddels volledig gecrediteerd is.

Alhoewel we weten dat we hiermee de vervelende ervaringen niet ongedaan kunnen maken, hebben we voor het ondervonden ongemak een kleine attentie naar u opgestuurd welke u morgenavond zult ontvangen.

Wij hopen heel erg dat u onze excuses en de attentie wilt aannemen, en wensen u nog een hele fijne dag toe.

Nespresso

Alle klachten die gemeld zijn door Nespresso2102217