Klacht: Kosten na opzegging contract

op 27 juli 2017 over Wertgarantie in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn toestel opgestuurd nadat ik hem heb laten vallen. Vervolgens een nieuwe ontvangen. Tot dan is het netjes afgehandeld, maar dan veranderd mijn IMEI nummer automatisch en moet ik mijn contract opzeggen van mijn oude toestel wat niet eens meer bestaat. Dus ik ga ook niet voor niks maandelijkse kosten betalen ‘NA’ vervanging van mijn toestel. Ook heb ik mijn nieuwe toestel bij Wertgarantie verzekerd. Dus ik ben niet iemand die na een vervanging meteen zichzelf uit gaat schrijven. Ik moest de kosten van de maand na vervanging ook ineens gaan betalen, wat ik natuurlijk niet accepteer. Vervolgens ontvang ik zonder aanmaning een brief van de incasso bureau. Heel leuk jongens. Jullie hoeven niet te janken voor die ene laatste maand die ik niet eens moest betalen. Hierbij is de betaling voldaan. Maar ik laat het hier echt niet bij zitten!

Gewenste Oplossing:

Ze moeten niet janken, dan blijf ik tevreden ;)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wertgarantie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door TR70