Klacht: kosten incassobureau

op 15 december 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 23-10 een bedrag overgemaakt. Dit bedroeg een deel van de hypotheek (ongeveer 500 euro)en kosten die zijn gemaakt rondom het incassobureau (170 euro onegeveer) die dit geïnd heeft. Ik heb dit betaald en ik denk klaar te zijn. op 15 dec word er 46, 74 diverse kosten geind. ik bel waarom. ik krijg als antwoord dat dit nog kosten voor het incassobureau zijn. ik geef aan dat ik die naar mijn weten al betaald op. antwoord ik moest hem maar geloven. ja maar je andere collega zei dat er geen kosten meer waren en die moest ik ook maar geloven…..

Gewenste Oplossing:

ik wil graag een specificatie van de kosten die het incassobureau bij de ING in rekening heeft heb. naar mijn idee zijn deze te hoog en had het laatste bedrag niet geïnd mogen worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

1 maand geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat de kosten die in Rekening gebracht zijn onduidelijk voor je zijn. Graag kijken we even met je mee naar de kosten zodat we een toelichting kunnen geven. Zou je jezelf via de volgende link kunnen laten bellen?: https://www.ing.nl/particulier/hypotheken/afspraak-met-hypotheekadviseur.html Dan word je direct teruggebelt. Wel kan het zijn dat je eerst in de Wachtrij terecht komt. Vriendelijke groet, Franck

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 december 2017 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat vervelend dat de kosten die in Rekening gebracht zijn onduidelijk voor je zijn. Graag kijken we even met je mee naar de kosten zodat we een toelichting kunnen geven. Zou je jezelf via de volgende link kunnen laten bellen?:

https://www.ing.nl/particulier/hypotheken/afspraak-met-hypotheekadviseur.html

Dan word je direct teruggebelt. Wel kan het zijn dat je eerst in de Wachtrij terecht komt.

Vriendelijke groet,

Franck

Alle klachten die gemeld zijn door mobeersen