Klacht: Kosten en prijs van boeken die niet kloppen

op 19 september 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Voor mijn zoon heb ik bij Iddink een nabestelling gedaan van een Licentie pakket natuurkunde. Prijs zou volgens de uitgever €39 zijn, maar bij Iddink €47. Verschil van ruim 20 % , maar ok Iddink moet ook zijn winst maken. 🙂 Extra kosten € 9,95, voor mij een grote vraag , want waarom verzendkosten voor een digitale licentie. Ik heb Iddink gebeld ( licentie is alleen Iddink te koop) en gevraagd waar die kosten voor zouden staan. Volgens de Iddink medewerker zijn het handlingskosten. Maar het gaat hier om een Licentie en geen boek. Na veel overleg heeft Iddink de prijs van het boek aangepast aan de werkelijke prijs van € 39 en de handling kosten zouden nu dan ook € 4,95 en nog een vage extra kosten van € 2,25 voor facturatie. Levering zou dan ook 2 weken zijn. Gelukkig wel het andere Natuurkunde boek bij Bol.com besteld voor de juiste prijs zonder extra kosten en levering binnen 24 uur. Vandaag digitale factuur> de prijs van de licentie was juist ( €39) maar de handling kosten € 9,95 en de extra vage kosten € 2,95 . Ik heb direct Iddink gebeld, een hele vriendelijke medewerkster. Kosten zijn gewoon € 9,95 ondank dat de medewerkster bij de bestelling €4,95 doorgaf en € 2,95 ipv €2,25. De € 2,95 zouden de kosten zijn voor het te late betalen van de factuur. Ik heb echter de eerste factuur net gekregen inclusief de al extra kosten voor te late betaling. Medewerkster kan verder niets doen ook niet met de verkoop of administratie doorverbinden, want zij was klantenservice. Wat ik wel kon doen was een mailtje sturen en mijn probleem voorleggen. Ik moet zelf actie ondernemen om een probleem opgelost te krijgen en tegelijkertijd ook een hoge handling fee betalen omdat zij werkzaamheden uitvoeren. Bestel ik bij Bol.com krijg ik ook te maken met een service desk die problemen voor mij kan oplossen. Ik word echt doodziek van de manier zoals Iddink gezig is . Als je op facebook bij Iddink kijkt zie een spoor van drama. Overigens heb ik al vaker problemen met contact gehad,

Als Iddink de servicedesk eens op orde gaat krijgen en dat er een meer partijen gaan komen die schoolboeken uitleveren. Helaas konden wij niet bij van Dijk bestellen. De klantenservice is daar zeer behulpzaam

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ar2000