Klacht: kosten door telefoneren

op 04 juli 2017 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb net zooplus moeten bellen omdat DHL geen pakket aan nam dat terug gestuurd moest worden naar Zooplus. er staat iets niet goed op het blad terwijl het de mee gezonde papier was en ik heb alles precies zo ingevuld als zooplus mij vertelde te doen.

ik heb dus 20 minuten in de wacht gestaan omdat het te druk was en toen duurde het gesprek nog eens 8 of 10 min. al mijn belminuten op door hun. ik heb enorm vaak moeten bellen afgelopen weken naar ze . ik ben dit zat .

Gewenste Oplossing:

als al mijn gemaakte kosten door telefoneren word terug gestort op mijn rekening en nee ik accepteer geen dingen met het is alleen bij ons te gebruiken de vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chintsai