Klacht: Kosten buiten bundel

op 25 mei 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Ik kreeg een e-mail en sms met het volgende: Je dataverbinding is vanwege kosten buiten de bundel geblokkeerd tot de eerste van de volgende maand.
Prima, ik heb alle apps handmatig uitgezet om zeker te zijn dat ik toch geen kosten maak buiten mijn bundel.
Toch bijzonder dat ik €74,- moet betalen aan kosten buiten bundel, terwijl alles uit stond en ik ook een e-mail en sms heb ontvangen dat mijn dataverbinding ook geblokkeerd was. Youfone geeft aan dat ze niet zien dat er daadwerkelijk een e-mail en sms is verzonden, terwijl ik toch keiharde bewijs heb. Ze gaan overal op in behalve op het probleem zelf. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik gezeik heb met Youfone. Communicatie is bagger. Mensen trap er niet in, sluit geen abonnement af bij Youfone vanwege lage kosten aan een telefoon abonnement.

Als er een streep wordt gezet door de zogenaamde verbruikskosten buiten bundel.
Verder hoef ik niks meer, want ik ben klaar met Youfone!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Youfone

Heeft op 26 mei 2021 om 08:50 geantwoord

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 26 mei 2021 om 09:21 geantwoord

Nee dat is niet waar! De sms heb ik om 22:22 op 22-5 ontvangen, tot die tijd had ik al minder dan de helft van deze kosten gemaakt, dit heb ik gecheckt met een hotspot verbinding! Na dit sms'je en een e-mail, zijn de kosten verder toegenomen. Geblokkeerd betekent toch een blokkade op je dataverbinding?! Je kunt dan toch op geen enkele mogelijkheid je dataverbinding gebruiken?! En bovendien heb ik alle apps handmatig uitgezet voor dataverbinding. Ook ben ik verder op de avond niet meer op het internet geweest, sinds die blokkade. Dus tot op heden niet, want dat lukt sowieso niet! MIJN KLACHT IS NIET OPGELOST, BELACHELIJK DAT JULLIE HET ALS OPGELOST BESTEMPELEN!

Alle klachten die gemeld zijn door Dembc