Klacht: Kortingscode

op 23 februari 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Vaste klant bij Bonprix!

Koop erg veel kleding en als je iets hebt besteld krijg je daarna pas in je mailbox dat je recht hebt op korting..Dit ging vorig jaar ook zo en heb dat netjes vermeld.Wel de kosten bezorging voldaan.Ze doen echt niet aan klantenbinding in een vorm van coulanse dit vindt ik echt niet kunnen.Vandaag heb ik dit ook per mail vermeld en een tekst van een ander persoon in dezelfde situatie geplakt in hun mail,deze dame kreeg het wel voorelkaar dat het aangepast werdt,waarom ik dan nuet?Nieuwe bestelling gedaan omdat het uitverkocht was met 2 producten en er erg veel tijd aan kwijt was om de korting te verkrijgen,gaf dit ook aan en later met afrekenen ineens geen korting wat zijn dat nu voor praktijken ook ik heb het niet breed dan mag dat toch wel over het grote bestelbedrag???

Als de kortingen over 5 bestellingen nou eens een keer mag gebeuren,het is een groot bedrijf en dat kunnen ze heus wel missen,ik val altijd buiten de boot en heb er ook recht op.Door dit betaal ik dit zeker niet op kort termijn!!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 23 februari 2018 om 09:32 geantwoord

Beste Bianca, u heeft inderdaad meerdere bestellingen geplaatst op dezelfde dag. Hierbij werden er portokosten verrekend. Ik heb dit uitzonderlijk voor u aangepast en de verrekende kosten in mindering gebracht op uw bestellingen. Deze verwerking zal u binnen enkele dagen zien op \"mijn bonprix\". Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest. Het team van bonprix.

3 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Bonprix is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Wadlope