Klacht: kortingsaktie selected homme in de herfstvakantie

op 25 oktober 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Op maandag 17 oktober 2016 heb ik met mijn zoon thomas kleding gekocht op de herenafdeling.ik heb daar kleding gekocht van het merk selected homme. Op donderdag 20 oktober was ik weer in hetzelfde filiaal om iets terug te brengen en voor mijn andere zoon een jas te kopen. Tot mijn verbazing zag ik dat alles 20% korting had van selected homme. Ik vroeg aan de verkoopster goh dat had je me wel even kunnen vertellen maar ze zei dat deze akties niet eerder bekend zijn en dat ze dit pas kort van te voren weten.u snapt dat ik me een beetje bekocht voelde. Is het nu in de week ervoor of erna dan kan ik het begrijpen maar niet in dezelfde week dat voelt niet zo goed. Ik had alles op kunnen halen en mijn geld kunnen terugvragen en dan opnieuw alles betalen en afrekenen maar ja zo iets doe je niet.Ik ben een vaste en trouwe klant dus ik hoop dat u mij iets kunt uitleggen over deze kortingsaktie.

We zijn maandag 17 oktober en donderdag 20 oktober zeer vriendelijk geholpen door Eleonora, werkend op de herenafdeking dus daarover niets dan lof.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bijenkorf

Heeft op 03 november 2016 om 09:38 geantwoord

Het is niet mogelijk om korting te geven op kleding die voor of na een sale actie is gekocht. Dat is ook wel zo eerlijk en helder tegenover klanten die wel tot de Sale hebben gewacht voor korting. Vaak worden deze acties ook adhoc ingepland, zoals mijn collega in het filiaal al aangaf, en dan is het dus ook gewoon nog niet bekend.
Fijn om te horen dat u wel goed bent geholpen door mijn collega!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 28 februari 2017 om 14:17 geantwoord

Ik vind uw antwoord kort door de bocht.Dus als ik een klant ben die wel netjes wacht op de korting (hoe moet ik dit weten?) staat dit op de site? Zelfs de verkoopster weet dit niet want het is altijd adhoc zegt u. U begrijpt dat het nog steeds vervelend voelt. Blijkbaar heeft de Bijenkorf meer aan rijke toeristen die hun salaris komen besteden aan de dure merken dan aan de trouwe vaste klanten van de bijenkorf. En nog vervelender als de klacht wordt afgedaan alsof ik niet kan wachten op een kortingsmoment. Jammer zo goed als ik ben geholpen door Eleonora zo makkelijk wordt deze klacht afgehandeld. Er wordt niet eens een oplossing aangeboden.
Binnenkort ga ik wellicht weer bij de Bijenkorf kijken voor de voorjaarsmode voor de kinderen. Wat me tegenhoudt is dat ik niet weet of die mode twee dagen later in de aanbieding is.

Alle klachten die gemeld zijn door 5100 0811 9329 5530