Klacht: korte levensduur Nespresso-apparaat

op 03 juli 2012 over Nespresso in de categorie Koffie

2,5 jaar geleden de Krups Citiz en Milk aangeschaft. Apparaat geeft sinds enkele maanden problemen. Komt niet goed op druk en lekt water aan de onderkant (voor). Gebeld met Nespresso en voor € 75,= wordt het apparaat opgehaald en gerepareerd. Kan ik net zo goed een nieuw apparaat kopen. Ondertussen al gedaan 🙁 Slechte service. Ook al valt het buiten de garantietermijn ik had meer service van Nespresso verwacht.

Apparaat laten onderzoeken. Als blijkt dat reparatiekosten te hoog worden kan ik besluiten een nieuw apparaat te kopen. Nu word ik hier toe gedwongen. Want laten repareren voor €75,= en het risico lopen dat hij daarna wederom kapot gaat kost me teveel geld. Uiteraard ben ik best bereid onderzoekskosten te betalen maar ik denk dan eerder aan € 25,=.

Bericht van Nespresso

3 jaren geleden - Beste, Het spijt ons te horen dat u op dit moment niet tevreden bent met de service van Nespresso. Dit zouden we graag willen oplossen. Om uw vraag goed te kunnen behandelen willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Deze kunt u 24/7 bereiken op het nummer 0800-022 2320 of via het online formulier https://www.nespresso.com/nl/nl/contactus. We hopen spoedig van u te horen. Met vriendelijke groeten, de Nespresso Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonnettie