Klacht: koptelefoon niet geleverd

op 25 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in november een koptelefoon via light in de box besteld.
Nadat ik in januari nog niets ontvangen had (want ik weet dat het daar wat langer duurt) gevraagd waar hij bleef. Diverse malen werd me daarna gevraagd om geduld en om steeds een aantal weken te wachten.
Aantal keren hetzelfde mailtje gehad dat ze hem aan het zoeken zijn bij de koerier en het postkantoor en dat ze ons pakket prioriteit hebben gegeven.Nu willen ze weer dat ik nog 2 maanden wacht.
Steeds maar weer uitstelgedrag.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of het leveren van de bestelde koptelefoon binnen zeer korte tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 25 februari 2018 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pieter van Dijk,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 19.07 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door T2