Klacht: koppeling tussen clubkaart en online account

mwoerden op 02 november 2016 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Anderhalve maand geleden werd mij in een Mediamarkt-winkel aangeboden om me in te schrijven voor de Mediamarkt Club, waardoor ik “handig” mijn aankoopbonnen online zou kunnen inzien. Ik moest een formulier invullen om in de winkel een pasje mee te krijgen. Later bleek dat ik me ook online apart nog moest registreren, en dan zou er een koppeling gemaakt worden tussen mijn “offline” account (het pasje/papieren formulier) en mijn “online” account. Ik wacht nu echter al weken op die koppeling en kan al die tijd mijn aankoopbonnen niet online zien.

De klantenservice is hierbij totaal niet behulpzaam, vertellen me eerst dat er een storing op de website zou zijn, later dat ik nog een aantal weken moet wachten, weer later dat ze me een e-mail met instructies zullen sturen. Ik wil gewoon dat dit wordt opgelost!!

(De reden dat ik graag mijn bonnen online wil kunnen bekijken is overigens een zakelijke: voor mijn eenmanszaak is het handig als ik de bonnen gedigitaliseerd kan bewaren, en omdat ik vaak elektronica aanschaf is het handig om dit dus op een geautomatiseerde manier te kunnen doen, dus bijvoorbeeld door de bonnen te downloaden. Helaas dus nog steeds geen succes.)

Wanneer ik mijn aankoopbonnen online kan downloaden.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door