Klacht: Vriezer besteld (hotpoint ariston bf2022), betaald, geannuleerd, geen geld terug..

op 07 september 2012 over Kooptotaal in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Ik heb voor onze nieuwe keuken een vriezer besteld bij kooptotaal. Na twee weken niks gehoord te hebben besloot ik eens te bellen. Er werd mij niets gevraagd over mijn ordernummer, ik kreeg alleen een wat chagerijnige mevrouw aan de lijn die vroeg: “welke vriezer?”. Volgens kooptotaal heeft de leverancier hem niet op voorraad en dit kan nog een week duren. Ik een twee weken erna terugbellen waarop ik precies dezelfde behandeling kreeg met het antwoord, “ja, mevrouw. Dit kan nog een week duren, twee weken, drie weken. We weten het niet.”. Ik heb toen gelijk gevraagd mijn order te annuleren waarop de vrouw aan de lijn zei dat ik dit per email moest doen. Op dit moment was ik lichtelijk gefrustreerd maar oke, per email geannuleerd.
Omdat er blijkbaar niets gebeurd als je er niet achteraan zit een week later maar weer gebeld waar het geld bleef. Mijn man kreeg te horen dat dit nog enkele dagen ging duren. Anderhalve week verder en nog niks. Ik heb vandaag weer gebeld en er werd mij gezegd dat dit 30 werkdagen kan duren. Als ik zo de klachten lees is dat nog een snelle termijn… Hopelijk krijg ik mijn geld nog terug.
Ik zou mensen adviseren om niet hier iets te kopen. Er is geen duidelijkheid naar de klant toe, niet eens een geautomatiseerde email of iets dergelijks. De klantenservice is niet zeer vriendelijk en beantwoord tot nu toe elk telefoontje met een ‘heb je er weer één’ houding. Daarnaast nog steeds mijn geld niet gezien en vriezerloos…

Mijn geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door MKerstenS