Klacht: oplichters

op 05 februari 2013 over Kooptotaal in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Ik had een vaatwasser besteld, deze zou na 2 dagen geleverd worden. Nee dus, er was een leveringsprobleem. Na drie weken maar eens gebeld, geen gehoor! Gemaild, geen antwoord! Weer gebeld, nu contact, ik zou terug gebeld worden, nog dezelfde dag. Nee dus…… Weer gebeld. Ze zouden nu de komende week leveren. Donderdag maar eens gebeld. Ja, hij zou vandaag komen. Nee dus, het magazijn was al dicht bij vertrek van de chauffeur. Uiteindelijk is de vaatwasser 4 weken na bestelling op vrijdag om 18.50 geleverd, na dreiging dat ik aangifte zou gaan doen bij de politie. Ik ging er vanuit dat ie niet meer zou komen, voel me behoorlijk opgelicht! Bestel hier alsjeblieft niets, het is maar de vraag of je het krijgt. Het levert je in ieder geval flink wat stress op.

Dat dit bedrijf een internet verkoop verbod zou krijgen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kooptotaal

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kooptotaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcellablom