Klacht: Geen geld terug van Kooptotaal Interadius b.v.

op 12 november 2012 over Kooptotaal in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Ook ik ben helaas de dupe van Kooptotaal/Interadius b.v.
Na het cancellen van mijn bestelling welke niet zoals beloofd direct leverbaar was kreeg ik netjes dezelfde dag een bevestiging met de mededeling dat alles binnen dertig dagen zou worden teruggestort.
Dat is helaas niet gebeurd,vele telefoontjes leveren niets op,ik krijg de indruk dat met externe callcentre agents gewerkt wordt met als enige doel de tekst “ik kan u helaas geen toegang geven tot de financiele administratie en heb geen toegang tot uw gegevens” of “het geld is overgemaakt “.
Deze dames doen nauwelijks de moeite te verhullen dat je naar je geld kan fluiten.

Ik ben uitgegaan van de betrouwbaarheid van het keurmerk Qmerk,een merk wat de lat wat lager heeft liggen dan andere keurmerken want waar andere keurmerken Interadius b.v. al de rug hebben toegkeerd gaat Qmerk ondanks al deze berichtgeving vrolijk door met garant staan voor deze club.

ER is aangifte gedaan bij de politie,dit kan tegenwoordig alleen online via www.mijnpolitie.nl hier kan je ook je status bijhouden over je zaak.

Wellicht is het een goed idee om een blog te starten over Interadius en haar bedrijven om zodoende met klantervaringen ( hoog in google) de consument te waarschuwen.Een simpel blog is voldoende.
Wellicht heeft iemand zin om dit mee op te pikken.

Voor grote aankopen geen gebruik maken van internet zou ik zeggen, en niet afgaan op “keurmerken”.
Groet en succes,
Mark

Geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door westermark