Klacht: DRAMA!!!!!

27jan gasfornuis besteld, na 2 weken drama over wanneer hij geleverd zou worden (wat elke keer een week werd opgeschoven) uiteindelijk de bestelling geannuleerd op 12 feb. Geld zou binnen 30 dagen terug zijn. Heb tot op de dag van vandaag geen cent teruggezien!
Als ik telefonisch contact opneem wordt er gezegd dat het bij de boekhouding ligt en dat er spoed achter zit, op mails wordt helemaal niet gereageerd.
Inmiddels het juridisch loket om advies gevraagd en die zeiden dat ik een aangetekende brief moest sturen met daarin een termijn en daarbij als deze termijn verstrekt ik een advocaat inschakel en aangifte doe van oplichting. Deze termijn is ook al voorbij en nog steeds niks teruggestort gekregen. Naar mijn idee pure oplichters!! Ik ga vandaag juridisch iemand erop zetten en aangifte doen. Hopen dat het op deze manier kan!

Geld terug plus extra kosten die gemaakt zijn!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kooptotaal

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kooptotaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daveplatteel